Česta pitanja (FAQ)
FAQ - Često postavljana pitanja
Zašto ormari nemaju leđa?
EDURO ormar se fiksira čeličnim kutnicima direktno u pod, strop, stražnji zid i bočne zidove (tamo gdje postoje). Na taj način dobivamo daleko veću čvrstoću ormara u odnosu na „klasična“ leđa od lesonita, što nije najkvalitetnije rješenje. Dovoljno je jednom gurnuti kutiju s alatom u takvu stranicu i više, bez kompletnog rastavljanja ormara, nije moguće vratiti leđa u prvobitni položaj. Ukoliko i radimo leđnu stranicu, zbog neravnina prostora, ormar može biti postavljen do najistaknutije točke stražnjeg zida, i tu možete izgubiti dodatnih par centimetara na dubini. Ormar koji ima leđa od lesonita, odmaknut je od zida taman onoliko da se u tom međuprostoru nakuplja prašina i štetočine. Taj prostor je vrlo teško čistiti a kada se lesonit opusti, prašina ulazi u ormar. Našim sistemom ugradnje, kontrolirate ukupnu dubinu ormara do stražnjeg zida prostora i vrlo lako čistite unutrašnjost ormara. Umjesto da trošite novac za leđa ormara, uložite u ogledalo na kliznim vratima u ulaznom dijelu prostora.
Hoće li boja sa stražnjeg zida ostati na odjeći i hoće li odjeća prljati stražnji zid?
Doba u kojoj ste se naslonili na bakin zid i ostali su vam tragovi na odjeći, su prošla. Uz današnje visokopokrivne boje za zidove, neće vam ostajati tragovi na odjeći, niti će odjeća prljati zid. Preporučamo stražnju stranu zida obojiti kvalitetnijom akrilnom bojom, na bazi vode, koja se ne ljušti i ne otpada, ne ostavlja trag na odjeći, a može se i brisati vlažnom krpom. Takve boje dobro su rješenje jer zid i dalje diše, smanjuje se mogućnost kondenzacije. To je posebno važno ako je stražnji zid na koji se montira ormar, ujedno i vanjski zid objekta, ili se s druge strane nalazi kupaonica.
Ulazi li u ormar prašina?
Naši klizni sistemi i način zatvaranja ormara omogućuju kvalitetan preklop vrata. Na preklopima kliznih vrata, predviđene su četkice koje sprječavaju ulazak prašine.
Imam neravan pod/strop/bočni zid. Kako to rješavate?
Svaki prostor je neravan, samo je pitanje koliko, par milimetara ili par centimetara. Zavisno o veličini odstupanja, postoji čitav niz rješenja, kojima se našim EDURO sistemom ugradnje ormara sa kliznim vratima, ti problemi rješavaju.
Imam poprilično kompliciran prostor u ulaznom dijelu stana s puno cijevi, plinskim brojilom i bojlerom, portafonom, nekoliko prekidača i utičnica. Možete li vi to riješiti montažom ormara?
Da! Upravo na zahtjevnijim pozicijama dolazi do izražaja prednost EDURO ormara. Prilikom posjeta salonu, fotografija prostora koju ćete nam donijeti će puno pomoći kako bi smislili optimalno rješenje. Također, naš izlazak na preciznu izmjeru kod vas je obvezan odlučite li se za kupnju kod nas.
Hoće li se vrata ovjesiti zbog širine i težine?
Klizna vrata, nisu „ovješena“, nego su statički oslonjena na pod, odnosno na donju vodilicu, tako da se vrata ni u kojem slučaju nemogu ovjesiti. Gornja vodilica samo pridržava i usmjerava vrata. Uz to, nudimo 10 godina jamstva na klizni sistem.
Želim ormar s klasičnim zaokretnim vratima. Je li povoljniji?
Nije. Ormar sa zaokretnim vratima, u identičnoj izvedbi, dimenzijama, opremi i materijalima, je skuplji od ormara s kliznim vratima. Uz financijski element, ormari s kliznim vratima imaju prednost i u tome što se njihova vrata otvaraju linearno i ne gubite prostor ispred ormara. U današnjim stanovima male kvadrature idealno su rješenje kod uskih hodnika i spavaćih soba manjih dimenzija, gdje uz krevet imate i noćne ormariće.
Imam malu djecu, ne znam koliko je pametno zbog sigurnosti, staviti ogledalo na vrata ormara?
Sva ogledala (i sva lacobel i lamistal stakla) imaju sa stražnje strane sigurnosnu foliju. Sigurnosna folija ima aktivnu i pasivnu zaštitu. U slučaju udarca, folija daje staklu elasticitet i staklo amortizira. Ukoliko zaista uspijete razbiti staklo npr. Udarcem čekića, staklo ostaje zalijepljeno i 100% je sigurno od pada. U tom slučaju možemo zamijeniti staklo (ne ulazi pod garanciju).
Možete li napraviti rupice da mogu regulirati visine polica?
Da! U standardnoj izvedbi sve vertikale naših ormara i garderobnih soba, imaju po cijeloj visini perforacije s rasterom od 6,4 cm koje omogućuju proizvoljno reguliranje visina većine polica. Neke police moraju biti fiksne zbog statike ormara. Na zahtjev, možemo izvesti i vertikale bez perforacija.
Izlazite li na preciznu izmjeru?
Da, obavezno. Nakon preuzimanja ponude u salonu, ukoliko ste zainteresirani, unutar par radnih dana dolazimo u vaš prostor na preciznu izmjeru. Za preciznu izmjeru možete se i telefonski naručiti, nakon preuzimanja ponude u salonu.
Koliko košta montaža?
Za sve naše proizvode, unutar područja grada u kojem imamo izložbeni salon, usluga precizne izmjere, dostave i montaže je uključena u ukupni iznosu ponude. Za područja van grada u kojem je salon, odlučite li se za nas, dolazimo dva puta. Prvi je precizna izmjera, te nakon proizvodnje, dostava namještaja s montažom. Iznos je naveden u našem Cjeniku, a eventualni dodatni trošak mogu biti trajekt, tunelarina i/ili mostarina.
Možete li mi telefonski reći koliko košta ormar visine 1.80 m, barem okvirno, sa jednim vratima u staklu?
Kako biste odgovorili da vas pitamo koliko koštaju ženske cipele, barem okvirno, ili koliko košta jedan automobil, samo da je sive boje? ☺
Cijenu ormara izrađenog po mjeri, nije moguće reći okvirno. Na sveukupan iznos utječu brojni elementi poput: dimenzije ormara, izvedbe (kutni, od zida do zida itd.), tipa kliznog sistema, dodatne opreme (nekoliko vrsta ladica, nosača za hlače i suknje, nosača cipela, nakita, kravata itd.), boje i debljine unutrašnjosti (korpusa), a zadnja i većini izuzetno bitna stavka je izbor materijala za vanjski izgled ormara.
U stvarnosti vi sami kreirate svoj ormar od ponuđenih opcija, uz pomoć naših iskusnih dizajnera. Kreiranjem ormara, kreirate i cijenu, koja može značajno varirati od +/- 5% pa i do 50%.
Bilo koja varijanta EDURO ormara, uz osnovnu, zadržava kvalitetu proizvoda s dugogodišnjim jamstvom – jednako će „durati“. (Eduro, lat. trajati).
Zato je naš odgovor na ovakva pitanja uvijek preporuka da svratite do vama najbližeg EDURO salona sa okvirnim mjerama, te eventualno kojom fotografijom prostora. Izrada ponude i skice je besplatna i neobvezujuća.
Koji su načini plaćanja kod vas?
Kod nas možete platiti na slijedeće načine:
Transakcijski račun – avans 100%
Transakcijski račun – avans 50%-50%
Kartica DINERS CLUB, jednokratno ili od 2 do 36 rata beskamatno
Kartica VISA PREMIUM, jednokratno ili od 2 do 24 rate beskamatno
Kartica VISA PREMIUM, potrošački kredit od 24-60 rata
ZA KUPCE NAŠIH PROIZVODA
Hvala Vam što ste odabrali naše proizvode
EDURO je osnovan 1998. godine i bio je među prvim proizvođačima ugradbenih ormara i kliznih stijena u
Hrvatskoj.
Kvaliteta proizvoda i zadovoljstvo Vas kao kupca EDURU su na prvom mjestu. Sve naše proizvode proizvodimo po strogim međunarodnim standardima.
Materijali
EDURO upotrebljava isključivo sirovine koje koriste i vodeći europski proizvođači. Pored visokokvalitetne sirovine, tu je i stručno osoblje i suvremeni strojevi, što jamči kvalitetu našeg proizvoda, njegovu kvalitetnu ugradnju i dugotrajnost.
Pridržavanjem uputa za korištenje i održavanje osigurati ćete našim proizvodima maksimalnu funkcionalnost, dugotrajnost i buduću suradnju na obostrano zadovoljstvo.
Održavanje i čišćenje
Aluminijski okov
Čistiti sa mekom krpom, univerzalnim sredstvom za čišćenje svih površina ili običnom vodom. Ne koristiti agresivna ili abrazivna sredstva ili kemikalije.
Stakla
Čistiti sa mekom krpom i sredstvom za pranje stakala. Ne koristiti agresivna ili abrazivna sredstva ili kemikalije.
Lexani i plexi ploče
Čistiti sa mekom krpom i sredstvom za pranje stakala. Ne koristiti agresivna ili abrazivna sredstva ili kemikalije.
Pločasti materijali od iverice ili iverala
Čistiti sa mekom krpom i sredstvima za čišćenje i održavanje namještaja. Ne koristiti agresivna ili abrazivna sredstva ili kemikalije.
Dodatna oprema
Čistiti sa mekom krpom, univerzalnim sredstvom za čišćenje svih površina. Ne koristiti agresivna ili abrazivna sredstva ili kemikalije.
Uputstva za upotrebu
Ugradbeni ormari
EDURO ugradbeni ormar ugrađen od strane ovlaštenog i obučenog osoblja spreman je za upotrebu. Vertikalni okov služi kao ručka za otvaranje čijim se povlačenjem lijevo/desno ormar vrlo jednostavno otvara/zatvara.
Pregradne stijene
EDURO pregradna stijena ugrađena od strane ovlaštenog i obučenog osoblja spremana je za upotrebu. Vertikalni okov služi kao ručka za otvaranje čijim se povlačenjem lijevo/desno pregradna stijena vrlo jednostavno otvara/zatvara.
Otvoreni korpusi
EDURO otvoreni korpus ugrađen od strane ovlaštenog i
obučenog osoblja spreman je za upotrebu. Voditi računa o dozvoljenom opterećenju polica ovisno o širini/debljini polica – molimo konzultirati se sa prodavačem o maksimalnom opterećenju.
Komode i ladičari
EDURO komoda ugrađena od strane ovlaštenog i obučenog osoblja spremana je za upotrebu. Na srednjem dijelu ladice smještena je ručka za otvaranje čijim se povlačenjem prema sebi odnosno guranjem od sebe ladica zatvara. Ovisno o izabranoj dodatnoj opremi ladice mogu biti opremljene izbacivačima i/ili zaustavljačima.
Kreveti
EDURO krevet ugrađen od strane ovlaštenog i obučenog osoblja spreman je za upotrebu.
Dodatna oprema
EDURO dodatna oprema ugrađena od strane ovlaštenog i obučenog osoblja spremana je za upotrebu. Koristi se jednostavnim izvlačenjem/povlačenjem za ručku smještenu na dodatnoj opremi. Za eventualne nejasnoće molimo konzultirati se sa prodavačem.
Sigurnost
Prilikom otvaranja/zatvaranja ugradbenih ormara, kliznih stijena, komoda i ladičara voditi računa o ekstremitetima kako ne bi došlo do neželjenih ozljeda. Ovisno o izabranoj dodatnoj opremi ti proizvodi mogu biti opremljeni izbacivačima i/ili zaustavljačima.
Donju vodilicu ( na slici ) držati čistim i prohodnim. Ukoliko primijetite bilo kakav neuobičajeni otpor pri otvaranju/zatvaranju molimo stati sa tom radnjom i vizualno provjeriti utore na donjoj vodilici te ukloniti eventualne zapreke ( prašina, nečistoće ) zbog vlastite sigurnosti.
Za sve dodatne informacije o našim proizvodima slobodno se obratite svom prodavaču:
JAMSTVA
Klizni sistem
Razdoblje jamstva
HIGH
10 godina
QUADRO
10 godina
OPTIMO
10 godina
SLIM LINE
3 godine
NAPOMENA: DODATI JAMSTVA ZA OSTALE PROIZVODE
Početak jamstvenog roka
Jamstveni rok počinje teći od trenutka kada je novi proizvod ugrađen2 kod prvog krajnjeg korisnika3.
Opseg jamstvenog roka
Jamstvo će pokrivati nedostatke4 nastale zbog nedostataka u materijalu ili proizvodnji ili strukturalnim greškama5.
Pokriće sukladno jamstvu osigurano je pod uvjetom da primjerice, bilo kakvi nedostatci, greške ili oštećenja nisu nastala izravno ili neizravno od :
pogrešnog upravljanja ili zlouporabe,
ugradnje izvan preporučenih ugradbenih prostora5,
naknadne prilagodbe proizvoda od strane prvog krajnjeg korisnika,
demontaže, prijevoza ili premještanja sa mjesta ugradnje kod prvog krajnjeg korisnika
drugih nedostataka, grešaka ili oštećenja koja nisu nastala nedostatcima u materijalu ili proizvodnji ili strukturalnih grešaka.
Štoviše, pokriće sukladno jamstvu osigurano je pod uvjetom da bilo kakvi nedostatci, greške ili oštećenja nisu nastali izravno ili neizravno zbog propusta u održavanju opisanog u uputama za korisnika/održavanje ili da bilo koji nedostatci, greške ili oštećenja nisu mogla biti spriječena održavanjem kako je opisano u uputama za korisnika/održavanje koje se mogu dobiti na zahtjev od tvrtke EDURO d.o.o. ili su dostupne na www.eduro.hr
Podnošenje reklamacije
Kako bi se ostvarila prava ovog jamstva krajnji korisnik će osobno ili telefonski podnijeti reklamaciju u jamstvenom roku trgovcu od kojeg je kupio proizvod. Trgovac će reklamaciju proslijediti tvrtci EDURO d.o.o. koje će eventualni nedostatak ispraviti u najkraćem mogućem roku.
Po procijeni ovlaštene osobe tvrtke, EDURO d.o.o. će odrediti hoće li popraviti proizvod, isporučiti zamjenski proizvod ili dati nadoknadu krajnjem korisniku u novčanom ili nekom drugom obliku.
DODATI LINK KOJI VODI NA OBRAZAC ZA REKLAMACIJE
Popravak po jamstvu
Osim ako nije drugačije dogovoreno s krajnjim korisnikom tvrtka EDURO d.o.o., kao i ovlašteni i obučeni franšizeri odgovorni su za popravak proizvoda. Jamstvo pokriva besplatnu isporuku i montažu bilo kojeg rezervnog dijela/materijala potrebnog za popravak nedostataka.
Isporuka zamjenskog proizvoda
Isporuka zamjenskog proizvoda će se izvršiti besplatno zamjenom starog proizvoda s novim proizvodom iste vrste, tipa i kakvoće. Ako u trenutku podnošenja reklamacije, proizvod nije više u proizvodnji ili se neproizvodi više u istoj verziji (oblik, boja itd.) EDURO d.o.o. ima pravo nadomjestiti ga sličnim proizvodom.
Naknada kupovne cijene
U slučaju neispravljive greške, a podložno prethodnom dogovoru sa tvrtkom EDURO d.o.o. krajnji korisnik će vratiti proizvod, a EDURO d.o.o. će nadoknaditi kupovnu cijenu koju je platio krajnji korisnik.
Završne odredbe
EDURO d.o.o. ne preuzima odgovornost za gubitke nastale izravno ili neizravno zbog nesreća izvan kontrole tvrtke EDURO d.o.o., uključujući ali ne ograničavajući se na industrijske sporove, požar, poplava, rat, terorizam, ograničenja uvoza, političke nemire, neobične prirodne događaje, vandalizam ili druge slučajeve više sile.
Napomene –
dodatna objašnjenja gore navedenih odredaba
Napomena 1
«Krajnji korisnik» znači fizičku ili pravnu osobu koja posjeduje proizvod i koja ga nije stekla s namjerom
preprodaje ili ugradnje u okviru poslovanja
Napomena 2
«Prvi krajnji korisnik» znači krajnjeg korisnika (vidi napomena 1) koji prvi stekne proizvod od tvrtke EDURO d.o.o. ili ovlaštenih franšizera tvrtke EDURO d.o.o.
Napomena 3
Ako krajnji korisnik nije u mogućnosti dokazati vrijeme isporuke proizvoda predočenjem računa o kupnji i jamstva ovjerenog od strane prodavača, EDURO d.o.o. pridržava pravo da odredi početak jamstvenog roka na temelju dokumentacije iz koje se može utvrditi vjerojatnost datuma ugradnje.
Napomena 4
Ovo se jamstvo može primijeniti ukoliko je nedostatak utvrđen, temeljem tehničkog znanja u vrijeme kada je proizvod stavljen na tržište. Štoviše, uzrok nedostataka morao je biti prisutan u tome trenutku.
Napomena 5
Preporučeni ugradbeni prostori su privatni i poslovni prostori namijenjeni za rad i boravak ljudi, suhi, bez vlage
KATEGORIJE
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
NAČINI PLAČANJA
JAMSTVA
ODRŽAVANJE I ČIŠĆENJE EDURO PROIZVODA
PRATITE NAS
STOLOVI I KLUB STOLIĆI
ORMARI PO MJERI
AKTUALNOSTI
STOLICEPravila privatnosti
EDURO d.o.o.
Žrnovnička 1, 21000 Split
OIB 1629085067
/ Copyright / Eduro d.o.o. all rights reserved // Web Design / Artum DESIGN /
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.